Všeobecné obchodné podmienky

Obchodné podmienky sú platné od 18.03.2019 a platia pri objednávaní, nákupe a následnom využívaní vzdelávacích služieb od spoločnosti AVS Nové Technológie, s.r.o., Kuzmányho 905/5, 017 01 Považská Bystrica, IČO: 36 760 714 (ďalej aj ako „Poskytovateľ“). Tieto obchodné podmienky sú súčasťou uzavretej spotrebiteľskej zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim. Všetky zmluvné vzťahy sú uzatvorené v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. Tieto obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti predávajúceho a fyzickej osoby, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ alebo právnickej osoby, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu v rámci svojej podnikateľskej činnosti (ďalej len: „Kupujúci“ alebo “Objednávateľ”), prostredníctvom webového rozhrania umiestneného na webovej stránke dostupného na internetovej adrese www.avsnt.sk. (ďalej aj ako „webová stránka našej spoločnosti“). Kupujúci môže svoju objednávku realizovať aj telefonicky, poštou alebo e-mailom, pričom budú tieto obchodné podmienky kupujúcemu zaslané spolu s potvrdením jeho objednávky. Kupujúci má po doručení a prečítaní týchto obchodných podmienok plné právo s nimi nesúhlasiť. V takomto prípade si Poskytovateľ vyhradzuje právo po oznámení a po doručení tejto skutočnosti Kupujúcim, službu nedodať a objednávku bezplatne stornovať.

Spracovanie osobných údajov

Poskytovateľ spracúva osobné údaje Účastníka kurzu a Objednávateľa kurzu v rozsahu nevyhnutnom na poskytnutie služby (meno, priezvisko), na účely kontaktovania Účastníka kurzu alebo Objednávateľa v nutnom prípade (napr. náhle zrušenie kurzu, kontaktovanie Účastníka v prípade, že sa na kurz neohlásene nedostaví, atď.) v rozsahu telefónne číslo a e-mail) a na účely fakturácie (fakturačná adresa, IČO, DIČ, IČ DPH, IBAN, atď.). Vyššie uvedené údaje Poskytovateľ spracováva iba na dobu nevyhnutnú, maximálne však 3 roky od ich získania. Účastník môže požiadať o úpravu alebo výmaz svojich údajov, prípadne o zaslanie informácie o rozsahu údajov, ktoré o ňom Poskytovateľ spracováva písomne na adresu Poskytovateľa.

ližšie informácie a presné podmienky o osobných údajoch, ich spracovávaní a ochrane nájdete v časti: Zásady ochrany osobných údajov – AVSNT, s.r.o.

Prihlasovanie sa na kurz

Prihlásiť sa na vzdelávaciu aktivitu je možné formou on-line prihlášky na webstránke www.avsnt.sk, alebo osobne v priestoroch Poskytovateľa. Prihlásenie sa na kurz je záväzné, v prípade potreby zrušenia účasti alebo nedostavenia sa na kurz vstupujú do platnosti storno podmienky, ktoré sú súčasťou týchto obchodných podmienok. Prihlásením sa na kurz zároveň Objednávateľ vyjadruje, že sa s obchodnými podmienkami a storno podmienkami Poskytovateľa oboznámil, a že s nimi bez výhrady súhlasí.

Úhrada kurzu, platobné podmienky

Platbu za objednávku vzdelávacej aktivity je nutné uhradiť najneskôr v prvý deň konania prvého kurzu. V prípade kurzu hradeného na splátky je potrebné uhradiť najneskôr v prvý deň konania prvého kurzu prvú splátku. Úhradu je nutné zrealizovať v hotovosti na mieste konania kurzu alebo prevodným príkazom na základe vystavenej proforma faktúry.

Všetky ďalšie podmienky ohľadne úhrady, resp. neuhradenia pohľadávky sa riadia Obchodným zákonníkom podľa jeho aktuálne platnej novely.

Faktúry, daňové doklady

Faktúra – daňový doklad, ktorý bude Objednávateľovi vystavený na základe úhrady do 15 dní od pripísania úhrady na bankový účet Poskytovateľa. V prípade, že bola Objednávateľovi schválená platba po ukončení kurzu, faktúra mu bude vystavená v deň skončenia kurzu so 7-dňovou splatnosťou. V odôvodnených prípadoch a na základe vzájomnej dohody môže byť doba splatnosti faktúry upravená. Všetky faktúry sa zasielajú e-mailom na adresu, ktorú Objednávateľ zadá pri objednávke kurzu. Faktúry sa posielajú vo formáte PDF bez hesla a sú opatrené pečiatkou a podpisom osoby, ktorá faktúru vystavila. V prípade, že má Objednávateľ záujem o zaslanie originálu faktúry poštou, je povinný informovať o tejto skutočnosti informačnú kanceláriu na e-mailovej adrese: info@avsnt.sk alebo telefonicky na t. č. +421 904 351 783. Ak Objednávateľ nepožiada o zaslanie originálu faktúry, má sa za to, že Objednávateľ bez výhrad akceptuje spôsob, akým Poskytovateľ vystavuje a zasiela elektronické faktúry.

Zmena ceny termínu vzdelávacej aktivity

Cena termínu vzdelávacej aktivity kurzu sa môže meniť v závislosti od blížiaceho sa termínu realizácie kurzu, či v závislosti od počtu účastníkov. Vyhradzujeme si právo na zmenu ceny termínu kurzu počas jeho zverejnenia na webovej stránke našej spoločnosti. Objednávateľ svojou objednávkou súhlasí s cenou termínu kurzu, ktorá je platná v čase vytvorenia a odoslania objednávky. Pri zvýšení ceny kurzu sa už potvrdený a objednaný termín kurzu nebude dodatočne upravovať a cena kurzu uvedená v objednávke zostáva platná. Na základe uvedeného sa v tomto prípade cena za kurz nebude navyšovať pre už potvrdené a spracované objednávky. Taktiež však nie je možné uplatňovať vyššiu zľavu na potvrdenú objednávku s konkrétnym termínom v prípade, že sa cena objednaného termínu kurzu zníži oproti cene, ktorá je uvedená v potvrdení objednávky Objednávateľa.

Konanie otvorených skupinových kurzov

Poskytovateľ si vyhradzuje právo presunúť konanie kurzu pri vzniknutej situácii, ktorú nemôže ovplyvniť (napr. výpadok lektora pri vážnej chorobe, poruchy dodávky elektrického prúdu, internetu a pod.). V takomto prípade o uvedenej skutočnosti Poskytovateľ bezodkladne informuje účastníkov kurzu a dohodne sa na náhradnom termíne kurzu, ktorý je akceptovateľný pre obidve strany.

Poskytovateľ si taktiež vyhradzuje právo presunúť kurz na iný termín pri nedostatočnom počte prihlásených účastníkov. Účastníkovi môže byť ponúknutý individuálny kurz, ktorý sa na základe spoločnej dohody s Poskytovateľom časovo skráti vzhľadom na to, že sa účastníkovi lektor po celú dobu školenia venuje individuálne. Ponúknutý individuálny kurz môže byť účastníkovi buď skrátený, alebo v prípade, že to vzdelávacia aktivita neumožňuje, takýto kurz bude zrealizovaný v plnej dĺžke s tým, že Poskytovateľ určí výšku doplatku za individuálny kurz. O možnosti realizovať vzdelávaciu aktivitu v skrátenom režime rozhoduje výlučne Poskytovateľ. V prípade, že účastník o individuálny kurz nemá záujem alebo nesúhlasí s doplatkom za individuálny kurz, bude mu ponúknutý náhradný termín voľného kurzu. Ak by akákoľvek zmena termínu zo strany poskytovateľa účastníkovi nevyhovovala, bude Objednávateľovi objednávka stornovaná a uhradená platba bude vrátená v plnej výške.

Nespokojnosť účastníka so vzdelávacou aktivitou – reklamácia kurzu

Pokiaľ by účastníkovi nevyhovoval priebeh vzdelávacej aktivity z dôvodu nespokojnosti s lektorom alebo pre iný dôvod, musí svoju sťažnosť a reklamáciu oznámiť v informačnej kancelárii Poskytovateľa v prvý deň vzdelávacej aktivity, najneskôr však do troch hodín od jej začatia (pri dennom a víkendovom kurze do 12:00 hod., pri večernom školení do 19:00 hod.).

Opodstatnene vytýkané nedostatky, budú odstránené podľa možností organizátora bezodkladne.

Za vadne poskytnutú službu nemožno považovať nedostatky spôsobené samotným účastníkom alebo iným účastníkom, resp. subjektívne vnímané nedostatky účastníkom, ktoré nemajú zásadný vplyv na poskytovanú službu a jej výsledok, ktorým je úspešné absolvovanie skúšky.

Ak by účastníkovi nevyhovoval priebeh kurzu z dôvodu, na základe ktorého si bude chcieť uplatniť reklamáciu, má právo požiadať preukázateľnou formou organizátora (odporúčame do predmetu uviesť REKLAMÁCIA, a to z dôvodu právnej istoty). Jeho sťažnosť bude individuálne riešená. Organizátor danú sťažnosť prešetrí v lehote do 30 dní a účastníkovi zašle stanovisko písomnou formou.

Pri menej závažných problémoch, pripomienkach alebo nápadoch môže účastník podať sťažnosť aj elektronickou formou napr. e-mailom na info@avsnt.sk.

Organizátor neručí za akékoľvek problémy, ktoré nemajú pôvod u neho, prípadne majú pôvod u účastníka

Vyhotovovanie záznamov z kurzov

Na všetkých kurzoch organizovaných Poskytovateľom je prísne zakázané vyhotovovanie akýchkoľvek audiovizuálnych záznamov, videozáznamov alebo fotografií v otvorených kurzoch bez písomného súhlasu Poskytovateľa. Uvedená skutočnosť je z dôvodu ochrany duševného vlastníctva Poskytovateľa, lektorov a práv ochrany osobných údajov ostatných účastníkov kurzu. Toto sa netýka vytvárania záznamov obrazovky z počítača účastníka (tzv. screenshotov), ktoré sú na všetkých kurzoch povolené. Porušenie zákazu a akékoľvek vytváranie záznamov bez súhlasu Poskytovateľa a následné zverejňovanie bude sankcionované vo výške 100-násobku aktuálnej cenníkovej ceny vzdelávacej aktivity, kde záznam vznikol.

Orgán dozoru

Dozor nad dodržiavaním povinností predávajúceho voči spotrebiteľovi je Slovenská obchodná inšpekcia, konkrétne pracovisko Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj, Hurbanova 59, 911 01 Trenčín, Odbor výkonu dohľadu tel. č. 032/640 01 09, 032/640 01 08.

Storno podmienky

Storno podmienky sa použijú v prípadoch, kedy účastník z vlastnej vôle zruší svoju účasť na objednanej vzdelávacej aktivite, prípadne sa na vzdelávaciu aktivitu nedostaví. Storno podmienky môžu byť posudzované individuálne, najmä ak sa účastník nedostaví na vzdelávaciu aktivitu z objektívnych príčin (náhla choroba, nehoda, atď.)

Stornovanie vzdelávacej aktivity za účelom vytvorenia opätovnej objednávky

Poskytovateľ nemá stanovený manipulačný poplatok v prípade vytvorenia novej objednávky, ani manipulačný poplatok pri stornovaní objednávky.